Се оженил со проститутка, водел паралелен живот и ги изградил едни од најдобрите автомобили

ЕНЗО ФЕРАРИ, за чиј живот Мајкл Ман сними биографски филм кој стигна до нашите кина, е еден од најпознатите автомобилисти на сите времиња и основач на автомобилската империја на Ферари, а поради неговиот турбулентен живот беше миленик и на таблоидите. .

Енцо е роден на 18 февруари 1898 година во италијанскиот град Модена. Уште од мали нозе бил фасциниран од автомобилскиот свет и ја сакал брзината и адреналинот што ги чувствувал додека возел. На 19-годишна возраст бил повикан да служи во Првата светска војна, каде што бил автомеханичар и чувар на магариња.

По војната се вратил во Торино и се вработил во Фиат. Но, наскоро тој беше отпуштен и се заколна дека Фиат ќе зажали. Почна да се движи во друштво на луѓе вклучени во светот на авто-мото трките и набрзо се вработи во Alfa Romeo. Недолго потоа, тој започна со трки и рели, каде што освои титули, но сакаше да стане претставник за продажба на Alfa Romeo.

Во тоа време, тој ја запознал и својата прва сопруга Лаура Доменика Гарело, член на богато семејство од Торино и во неа видел можност да ги реализира своите деловни можности. Иако се зборуваше дека таа е проститутка, парот се венчал во 1923 година, а Енцо еднаш рекол дека не е важно со што и со кого работи Лаура се додека покрај себе има жена која ќе му помогне да успее во бизнисот.

Фиат му понуди да се врати

Нивниот брак беше проблематичен од самиот почеток, а бидејќи мајката на Доменика и Енцо, Адалгиса Бисбини не се согласуваа добро, работите станаа уште полоши кога Адалгиса почна да живее со нив. Енцо се посветуваше се повеќе на работата и набрзо го дизајнираше првиот тркачки ѕвер за Alfa Romeo – моделот P1, претходник на Формула 1.

По трагичната смрт на пријателот на Енцо во тој модел на автомобил, Енцо реши да го преработи својот тркачки автомобил и го создаде моделот P2, кој стана најбрзиот автомобил во своето време. Фиат му понуди место во нивниот тим, но Енцо го одби својот поранешен работодавец.

По една победа, му беше доделен амблем на коњ во галоп, кој го украсуваше авионот на најголемиот италијански летечки ас во Првата светска војна, Франческо Барака. Амблемот беше отстранет од авионот на Барако, кој мистериозно се урна за време на војната, а подоцна стана амблем на компанијата Ферари.

Со текот на времето, Енцо Ферари од возач стана лидер на тимот, основајќи го тимот на Скудерија Ферари (буквално – шталата на Ферари) за Алфа Ромео. Тој ја напушти Алфа во 1937 година и основаше своја компанија Auto Avio Costruzioni, која произведуваше делови за фашистичката влада на Мусолини за време на Втората светска војна и го дизајнираше првиот автомобил на Ferrari, Auto Avio Costruzioni 815.

Приватниот живот одбележан со скандали

Фабриката на Енцо беше бомбардирана од сојузниците за време на војната. Тој изградил нов во гратчето Маранело, недалеку од Модена, и така ја запознал Лина Ларди, со која се впуштил во страсна врска и добил вонбрачно дете, синот Пјеро. Енцо имал две семејства, секое во ист град, а Доменика и Лина не се познавале.

За да се ослободи од врската со фашистичкото минато, Енцо во 1947 година основал нова компанија под свое име – Ферари, која постои и денес. Почнаа да прават друмски автомобили за да соберат пари за трки. Неговата деловна империја растеше се повеќе и повеќе, како и неговото богатство, а тркачките автомобили со неговиот потпис победуваа трка по трка.

И додека во неговиот бизнис план му цветаат рози, тој немал толку среќа во приватниот живот. Неговиот постар син Алфредо, кој го имаше на почетокот на бракот со Доминик, почина на 24-годишна возраст, а Лаура дозна за неговото второ семејство и неговата врска со Лина. Неговиот приватен живот станува сè потежок, но скандалите никогаш не го нарушиле неговиот деловен имиџ.

Почна да поминува се повеќе и повеќе време со своето друго семејство и набрзо се преселил од Доминика. Сепак, брачната двојка никогаш не се разведе, а долгиот и тажен брак од повеќе од 50 години заврши со смртта на Доменика во 1978 година.

Енцо никогаш не се пензионирал, до неговата смрт тој бил главниот човек на Ферари и засекогаш го задржал својот дух како тркачки ентузијаст. Тој почина во 1988 година, опкружен со семејството и пријателите, на 90-годишна возраст, оставајќи зад себе една од најголемите автомобилски империи.

Следете го 4NEWS.mk на друштвените мрежи Facebook | Twitter | Instagram, како и преку нашиот Viber чет.
spot_img

Најважното