Федералните регулатори вчера објавија дека Twitter ќе плати казна од 150 милиони долари за да ги реши наводите дека со измама ги користел адресите на е-пошта и телефонските броеви што ги собрал за насочено рекламирање, во еден од најголемите договори за приватност што федералните регулатори го постигнале со технолошкиот гигант.
Федералната трговска комисија и Министерството за правда соопштија дека на компанијата, исто така, ќе и биде забрането да профитира од „измамно собрани“ податоци и ќе мора да извести повеќе од 140 милиони засегнати корисници дека ги користела нивните телефонски броеви и адреси на е-пошта за рекламирање, се вели во соопштението за печатот. за населбата. Од компанијата ќе се бара да спроведе и одржува нова програма за приватност која ќе бара од компанијата да ги прегледа безбедносните ризици од новите производи.
Сериозноста на обвинувањата
„Казната од 150 милиони долари ја одразува сериозноста на обвиненијата против Твитер, а значајните нови мерки за усогласеност наметнати како резултат на денешното предложено решение ќе помогнат да се спречат понатамошни измамнички тактики кои ја загрозуваат приватноста на корисниците“, рече помошник-јавниот обвинител Ванита Гупта.
Казната на Твитер е значително помала од казната од 5 милијарди долари наметната од Facebook на Facebook во 2019 година, но малку повисока од спогодбата во 2018 година што државите ја постигнаа со Uber за прекршување на податоците од 2016 година. Казната е околу 13 отсто од приходот на Twitter во првиот квартал од 2022 година. Демократите и критичарите на технолошката индустрија предупредија дека таквите казни се беспрекорни против некои од светските компании со најбогати ресурси.
Поддршка за порамнување
Како поддршка на спогодбата, американската влада поднесе тужба против компанијата во федералниот округ Северна Калифорнија во средата, тврдејќи дека Твитер го прекршил федералниот закон, како и наредбата од 2011 година што ја издаде со FTC поради наводите за незаштитување на личните информации. .
– Заштитата на податоците и почитувањето на приватноста се нешто што го сфаќаме исклучително сериозно и соработувавме со FTC на секој чекор – објави компанијата во блог пост како одговор на спогодбата.
Во тек, ќе продолжиме да инвестираме во оваа работа, вклучително градење и развој на процеси, спроведување технички мерки и спроведување редовни ревизии и известувања за да се осигураме дека го намалуваме ризикот на секое ниво и функционира на Твитер, објави Вашингтон пост .