ОВА СЕ СИМПТОМИТЕ НА ЗИМСКАТА ДЕПРЕСИЈА – ЕВЕ КАКО ДА ЈА НАДМИНЕТЕ: Не ги игнорирајте сигналите, ослободете се од негативните емоции!

Како ја доживувате зимата? На што прво ве асоцира студеното време и снежната покривка? За многу луѓе зимата е поврзана со магија, среќа, забава, мирис на портокали, празници, декорација… Меѓутоа, за некои луѓе сјајот, светките и еуфоријата можат да бидат стресни, а студеното време им носи монотонија, чувство на осаменост и неповолно расположение.

Сезонската депресија е најчеста во зима, а симптомите на депресивно расположение вклучуваат апатија, лошо расположение, замор, општа слабост, тежина во нозете или рацете, преосетливост, лутина, зголемена потреба за сон или несоница, зголемен или намален апетит и други непријатни симптоми..

Доколку чувствувате дека симптомите на зимско депресивно расположение го загрозуваат квалитетот на вашиот живот, неопходно е да побарате помош од специјалист, во форма на психолог или психотерапевт. Покрај потребните стручни совети, терапија и техники кои ги препорачува, можете да го испробате следново како дополнителна помош:

  1. Изложете се на повеќе светлина. Обидете се да поминувате време на отворено во текот на денот. Ова значително ќе го подобри вашето расположение и општата благосостојба. На крајот на краиштата, многу психолози веруваат дека главната причина за појавата на таква состојба е недоволната количина на светлина, поради што нашето тело ја губи виталноста. Исто така, останувањето на светлина е важно и за витаминот Д, кој научно е докажано дека е поврзан со расположението .Ако поголемиот дел од времето го поминувате во канцеларија, обидете се да седите поблиску до прозорецот. Ова ќе ја направи вашата работа попријатна.
  2. Користете светли и омилени бои во сè: ентериер, облека, додатоци. Украсете ги ѕидовите од вашиот дом со слики во боја, ставете цвеќиња во вазна, а на масата во кујната имајте сад полн со шарени и вкусни плодови. Боите можат да донесат спокојство во мрачен ден!
  3. Третиот совет за да се ослободите од зимското депресивно расположение е да се активирате. Шетајте, трчајте, скокајте, вежбајте, водете љубов – правете што сакате, но не дозволувајте да го поминете целиот ден на одмор на каучот пред телевизорот. Движењето е она што во нас буди витална енергија која помага да се надминат сите тешкотии и ментално нестабилни состојби.
  1. Важен услов за надминување на кризата е присуството на позитивни емоции. Почесто ѕирнете во своето срце и откријте какви емоции се кријат таму. Дали сте потиснале нешто негативно? Ако е така, извади го од душата. Развивајте позитивни емоции преку разни техники за релаксација, дружете се со пријателите, одете во бањата, слушајте убава музика, напишете дневник на благодарност… Дефинирајте за себе неколку активности кои ви носат максимално задоволство и се расположени.
  2. Креативноста отвора нови хоризонти и нè воведува во непознати длабочини на сопствената душа. Обидете се да најдете нешто познато за себе што ќе ви донесе задоволство и мир. Кај лошото расположение обично помагаат скулптурата од глина, сликањето, декупажот итн. Процесот на создавање нешто ќе ве научи да го цените сегашниот момент и ќе ве инспирира за нови достигнувања.
  3. Ширете љубов. Поврзете се подлабоко со партнерот, семејството, пријателите, децата – оживејте ја љубовта, нека ве излечи. кога ви треба помош побарајте ја. Отворено разговарајте со доверлива личност. Оставете ги емоциите да течат од вас.

Покрај горенаведените примери, можете да најдете и некои свои кои ќе ви го подобрат расположението. Важно е само да не го занемарите вашето депресивно расположение, да се посветите и да слушате што ви кажуваат емоциите. Сакајте се себеси и обидете се да ја направите зимата во вашиот ум од зима!

Поврзани вести

Најважното