AlbanianBulgarianEnglishGreekMacedonianSerbianTurkish

Сите јадеме пуканки, а не сме ни свесни што внесуваме во нас – поздрави се од што мислиме

Кога станува збор за закуски, особено оние што користат со филм и одмор, повеќето би рекле дека се целосно нездрави и треба да се исфрлат од секојдневната исхрана.

Меѓутоа, тоа не е случај со пуканките.

Пуканките се едни од најздравите грицки што можете да ги јадете, пишува The Healthy. Тие се полни со растителни влакна, имаат повеќе антиоксиданси од некои видови зеленчук и овошје, па дури можат да помогнат во борбата против ракот.

Совршена здрава закуска

Ако се одлучите за пуканки без маснотии, а не оние со путер што ги добивате во кино, или оние од микробранова печка, со задоволство ве известуваме дека сте ја одбрале совршената здрава закуска.

Нискокалорична

Најздравиот тип пуканки е оној „пржен“ во воздух. Едно истражување покажа дека средните и малите пуканки што ги купувате во кино има 1200 калории и околу 60 грама маснотии.

Поздраво од овошјето и зеленчукот

Точно прочитавте. Според анализата на списанието Антиоксиданси од 2019 година, пуканките се полни со полифеноли кои дејствуваат како антиоксиданси и го намалуваат воспалението. Полифенолите се наоѓаат и во овошјето и во зеленчукот, но бидејќи пуканките содржат помалку вода отколку овошјето и зеленчукот, тие имаат поголема концентрација на полифеноли.

Меѓутоа, пуканките немаат многу други витамини и хранливи материи што ги содржи овошјето и зеленчукот, затоа не ги исфрлајте од вашата исхрана во корист на пуканките, пренесува N1.

Цели зрна

Пуканките се закуска која се состои од сто проценти необработени житарици од цели зрна. Една порција пуканки содржи околу 70 проценти од дневните потреби за цели зрна. Плус, со јадењето пуканки ќе ги добиете влакната што треба да ги сварите без никаков напор.

Пуканките содржат 0,9 милиграми железо, додека една шолја суров спанаќ содржи 0,8 милиграми.

Разликата изгледа мала, но на возрасен човек му требаат 8 милиграми железо дневно. На возрасна жена и се потребни 18 милиграми дневно, поради загуба на крв за време на менструацијата. Речиси десет проценти од жените немаат доволно железо во крвта. Значи, грицкајте дневна доза железо.