4 работи кои сите треба да ги знаеме за витаминот Ц – колкава доза треба да внесуваме во организмот секој ден?

Кога зборуваме за имунитет, повеќето луѓе прво мислат на витамин Ц.

Во последно време, ние зборуваме за здравјето повеќе од кога било.

Која е всушност ефикасноста на витаминот Ц за нашето здравје?

Д-р Меган Мејер, директор за научна комуникација на Меѓународниот совет за информации за храна, зборува за еден од најпознатите витамини за зајакнување на имунитетот: витамин Ц.

Што точно ни помага витаминот Ц?

  • „Витаминот Ц е витамин растворлив во вода кој делува како моќен антиоксиданс. Игра важна улога во нервниот систем, метаболизмот и имунитетот. Покрај тоа, витаминот Ц помага при апсорпција на микронутриенти, особено железо“ – посочува докторот за Real Simple.

Колку витамин Ц ни е потребен дневно?

Препорачаните додатоци во исхраната во форма на витамин Ц се движат од 15 милиграми до 120 милиграми дневно, во зависност од возраста и полот.

За возрасни жени се препорачуваат 75 милиграми дневно и за возрасни мажи 90 милиграми дневно.

Дали двојниот внес на витамин Ц ќе му помогне на имунолошкиот систем?

Витаминот Ц е важна хранлива состојка за оптимална имунолошка функција. Сепак, студиите покажаа дека земањето на неговите мегадози во форма на додатоци навистина не помага во борбата против болестите, како што е настинката.

Повеќе витамин Ц не е нужно подобар, бидејќи нашето тело може да апсорбира само неколку стотици милиграми одеднаш. Бидејќи витаминот Ц е растворлив во вода, има ниска токсичност и не е поврзан со штетни ефекти во високи дози.

Меѓутоа, ако земате одредени лекови, треба да бидете особено внимателни со додатоците на витамин Ц, па во тој случај, консултирајте се со доктор.

Која е најдобрата храна со витамин Ц за јадење?

Големи количини на витамин Ц може да се најдат во зеленчук како што се брокула, зелка, карфиол, компири, спанаќ и домати, сок од цитрус, јагоди и сок од домати.