ГО НАМАЛУВААТ ЛОШИОТ ХОЛЕСТЕРОЛ! Запомнете ја оваа листа

Холестеролот е восочна супстанца која по структура е слична на мастите. Тој е составен дел на организмот и е неопходен за нормално функционирање на секоја клетка.

Меѓутоа, ако човек не се грижи за своето здравје, многу брзо и подмолно може да следи состојба за која често не сме ни свесни. Холестеролот е голем непријател на здравјето, па често останува висок дури и кога човек се грижи за исхраната, спортува и се придржува до терапијата, пишува еКлиника.

Сигурни сме дека се прашувате која е причината. Постојат некои изненадувачки фактори кои ги поткопуваат напорите за намалување на нивото на холестерол.

Првите чекори за намалување на холестеролот

Вежба: Според научните студии, редовното вежбање од 30 минути, четири до шест пати неделно може да го подигне нивото на ЛДЛ холестеролот додека да ги намали нивоата на ХДЛ и триглицеридите.

Исхрана: здравата исхрана за срцето богата со овошје, зеленчук, цели зрна, грав и риба, исто така, може да помогне во одржување на нормално ниво на холестерол.

Избегнување на чад од тутун: пушењето го намалува HDL холестеролот според извештајот.

Одржување на тежината: За луѓето со прекумерна тежина, губењето на 5 до 10 проценти од нивната телесна тежина може да го подобри нивото на холестерол.

Поврзани вести

Најважното