Страшната трагедија во Врачар, кога 14-годишно момче влезе со пиштол во училиштето и уби и рани неколку лица, не натера да размислиме за децата кои беа сведоци на овој грозоморен настан.
Србија утрово беше шокирана од веста дека момче, основец во седмо одделение пукало во наставници и ученици. Нашата земја не памети ваква трагедија и сега сите се прашуваат како овој ужасен настан ќе се одрази на децата кои биле сведоци на пукањето.
Истражувачите ги анализирале ефектите од изложувањето на пукање врз учениците во американските училишта и во таа прилика дошле до сознание дека, иако не биле физички загрозени, децата имале големи последици по нивното ментално здравје, но и образованието и овие проблеми траат со години. , пишува siepr.stanford.edu
Накратко, таквата траума може да влијае и на системот за биолошки стрес и на младиот мозок во развој.
Од друга страна, некои научници тврдат дека децата се многу издржливи и можат брзо да се опорават од траумата.
Сепак, постојат примери на деца кои преживеале пукање во училиште, но биле оставени трауматизирани години подоцна.
Децата кои биле сведоци на пукање во училиштата многу повеќе страдаат поради нивната поврзаност со учениците и наставниците кои биле жртви, и често ја губат довербата во способноста на нивното училиште да ги чува и заштити.