Касарната Швезинг е германска база за воздушна одбрана каде германските и украинските војници се обучуваат за работата на противвоздушниот систем Патриот.
Весникот „Зудојче цајтунг“ веќе известуваше за неколку летови со беспилотни летала над касарната во Швезинг, недалеку од Северното Море и границата со Данска, а овие инциденти за агенцијата АФП ги потврди и оперативната команда на Бундесверот во Берлин.
Минхенскиот весник го цитира доверливиот дневен извештај на касарната, според кој од 9 до 29 јануари се забележани шест прелети, очигледно авиони од типот што обичните граѓани не можат да ги купат, пишува „Дојч Веле“.
Касарната Швезинг е германска база за воздушна одбрана каде германските и украинските војници се обучуваат за работата на противвоздушниот систем Патриот.
Таа база има и средство за заглавување на беспилотни летала, но дури и ако тоа би било ефективно за беспилотните летала што не се продаваат, нема ефект во овој случај.
Според дневниот извештај, тие авиони дрско „со запалени позициски светла, лебделе со минути и набљудувале што се случува во касарната“. Сето ова укажува дека не станува збор за обични авиони, туку за дронови на некоја странска сила испратени над касарната за шпионажа.
Проблемот е што германскиот Бундесвер е овластен да употребува вооружена сила само во исклучителни случаи, што значи дека всушност не смеат да соборат таков авион.
Со оглед на тоа што претходно имаше такви авиони над германските касарни и клучни инфраструктурни објекти во оваа земја – имаше дури и прелети над американската база во Рамштајн – германската влада сакаше да го промени законот и да дозволи активна контрамерка уште во јануари, но тешко дека тоа ќе се смени за време на мандатот на оваа владејачка коалиција.
Така, Бундесверот можеше да ги предаде овие случаи само на граѓанската, кривичната канцеларија на провинцијата Шлезвиг-Холштајн како прекршување на постојните прописи во воздушниот сообраќај, иако во извештајот од касарната беше наведено дека тие не можат да го одредат лицето кое управувало со тие авиони.
Воената полиција и Воената контраразузнавачка служба (МАД) претпоставуваат дека ова лице воопшто не било ни во Германија, туку дека леталото полетало и било контролирано од еден од бродовите во Северното или Балтичкото Море.
Според информациите од германското Министерство за одбрана, во базата во Швезинг биле испратени дополнителни системи за лоцирање и заглавување на ваквите авиони, но тие потоа не се појавиле.