„Клаудфлер“ потврди дека проблемот е решен, веб-страниците се враќаат

По неколкучасовната неизвесност и отежнатиот пристап до голем број интернет сервиси, технолошкиот гигант „Клаудфлер“ (Cloudflare) излезе со конечна и позитивна вест. Компанијата официјално соопшти дека инцидентот кој ја погоди нивната глобална мрежа е успешно надминат, а сообраќајот кон милиони веб-страници се нормализира.

Според најновото ажурирање на статусот, инженерските тимови на компанијата успеале да го изолираат проблемот и да имплементираат соодветно техничко решение.

„Веруваме дека инцидентот е зад нас“

Во официјалното соопштение, споделено во 15:42 часот по македонско време (09:42 a.m. ET), од компанијата изразија уверување дека мерките вродиле со плод.

„Имплементиравме поправка и веруваме дека инцидентот сега е решен,“ се наведува во известувањето.

Сепак, од „Клаудфлер“ остануваат претпазливи. Иако главниот проблем е отстранет, тимовите остануваат во фаза на засилен мониторинг за да се осигурат дека нема да се појават дополнителни „нуспојави“ или нови грешки во системот.

„Продолжуваме да следиме дали има грешки за да се осигуриме дека сите сервиси се вратени во нормала,“ додаваат од компанијата.

Веб-страниците се враќаат во функција

Првичните извештаи од теренот потврдуваат дека ситуацијата брзо се стабилизира. Веб-страниците и онлајн платформите кои претходно беа недостапни, исфрлаа грешки или се вчитуваа исклучително бавно, сега повторно функционираат без пречки.

Корисниците ширум светот, кои претходно пријавуваа масовни прекини, потврдуваат дека пристапот до дигиталните услуги е обновен. Со ова се става крај на краткиот, но интензивен период на нестабилност на дел од глобалната интернет инфраструктура.