Лекции од Америка: Што треба да прават училиштата по пукањето – Насоки за закрепнување

Србија е во мрак по страшната пукање во основното училиште „Владислав Рибникар“ во Белград. Она што го видовме во филмовите и во вестите од далечните западни земји, сега го доживеавме на најлош можен начин. И додека почетниот шок и ужас се заменуваат со голема тага, се поставува прашањето дали можеме да примениме нешто од туѓото искуство за ваквите трагични настани да остават што помалку последици.

Како што е наведено на веб-страницата edweek.org, врз основа на слични настани во Америка, воспоставени се одредени насоки за тоа како училиштата сепак треба да се однесуваат.

Директорите и раководството во тој случај треба да донесат низа одлуки. Во таканаречениот водич за закрепнување, училишните водачи добиваат практични совети и стратегии за краткорочни и долгорочни одлуки по пукање во училиште: од повторно отворање, до организирање психолошка поддршка за учениците и персоналот.

Советите за директорите на училиштата како да се справат во првите денови го вклучуваат следново:

Состанок на вработените

Треба да се одржи состанок на вработените што е можно поскоро за да се информираат за се што е познато и што може да се очекува. Тој првичен состанок, исто така, им помага на менаџерите да се справат со потребите и грижите на нивните вработени.

Организација на психолошка поддршка

Веднаш треба да се воспостават услуги за советување и поддршка на менталното здравје. Директорите треба да се погрижат надворешните професионалци за ментално здравје, оние надвор од училиштето, да бидат доверливи, компетентни и компетентни во такви ситуации. Треба да размислите и за советување и долгорочна психолошка поддршка и да бидете во контакт со други релевантни институции кои веројатно ќе понудат помош.

Присуство

Директорите на училиштата во вакви ситуации треба секогаш да бидат присутни и достапни, за учениците, наставниците и сите вработени во училиштето да видат дека се достапни.

Распределба на донации

Во такви ситуации, можно е да почнат да пристигнуваат донации од различни извори, а потоа е потребно да се проценат потребите на училиштето и да се споделат со јавноста за да се намалат непотребните донации или евентуално да се пренасочат во други институции.

Комуникација со јавноста
Доколку е потребно, во соработка со властите, назначете лице кое ќе биде одговорно за комуникација со јавноста. Изборот на еден вработен за да ги одржувате колегите во тек е исто така добра идеја.

Искуството на оние кои разбираат

Водичот објавен од Мрежата за закрепнување на директори на училишта насочени од пукање е дизајниран да помогне врз основа на искуствата на оние кои ја преживеале трагедијата. Иако престрелките во училиштата се статистички ретки, можноста тие да се случат каде било, влева огромен страв. Прирачникот исто така беше создаден за да може да го користат директори кои можеби нема да можат да ги запомнат сите важни ставки на почетокот.

Гласот на ученикот е важен

Во одреден момент, директорите на училиштата во кои се случи престрелката ќе треба да донесат одлука дали наставата ќе се врати во просториите каде што се случи престрелката или наместо тоа во друг дел од училиштето. Добро е да се консултирате со други стручни тела, како и со родителите.

Клучен дел од краткорочното и долгорочното закрепнување е слушањето, особено на учениците. Се препорачува учениците да не се враќаат на училиште додека не се одржат сите погреби и комеморации.

Постепено враќање на стариот режим на работа

Водичот за закрепнување наведува дека враќањето на нормална училишна работа треба да биде постепено. Директорот треба да се погрижи наставниците да знаат како да одговорат на прашањата на учениците за тоа што се случило и каде да ги упатат за дополнителна помош доколку им е потребна.

Во сè, не треба да се занемари фактот дека како што одминува времето треба да се консултираат и студентите како сакаат да им оддадат почит на нивните соборци маченици.

Следете го 4NEWS.mk на друштвените мрежи Facebook | Twitter | Instagram, како и преку нашиот Viber чет.
spot_img

Најважното