Мини куклите Лабубу го освојуваат светот: Приходите скокнаа за 250%

„Поп Март“, производителот на многу популарните кукли „Лабубу“, забележа раст на продажбата откако лансираше мини верзии на своите играчки со тема на чудовишта. Кинеската компанија вели дека глобалните приходи во трите месеци до крајот на септември скокнале за неверојатни 250% во споредба со истиот период минатата година, објави Би-Би-Си .

Растот беше во голема мера поттикнат од продажбата надвор од Кина. Приходите во САД скокнаа за повеќе од 1.200%, а во Европа за повеќе од 700%. Овие бројки се само најновите во низата силни деловни резултати за „Поп Март“. Акциите на компанијата пораснаа за повеќе од 5,5% во Хонг Конг во четврток, со што пазарната вредност на компанијата достигна околу 45,5 милијарди долари.

Тајната на успехот во „слепите кутии“

Поп Март е најпознат по продажбата на играчки во таканаречени „слепи кутии“ – пакувања што ја кријат содржината сè додека не се отворат. Овој маркетиншки метод е критикуван за поттикнување на однесување слично на коцкање и компулсивно купување. Колекционерите станаа опседнати со Лабубите, измислени суштества слични на елфови со редови остри заби, што доведува до долги редови купувачи што се формираат пред продавниците низ целиот свет.

Препораки од познати личности и стратешки партнерства

Лабубу доби огромна популарност, особено во САД, благодарение на поддршката од познати личности, вклучувајќи ги Ким Кардашијан и Лиза од К-поп групата Блекпинк. Профилот на брендот е дополнително зајакнат со партнерства со големи имиња како што се Кока-Кола и франшизата за манга „One Piece“.

Раст на берзата и загриженост на аналитичарите

Лансирани во 2019 година, куклите „Лабубу“ му помогнаа на „Поп Март“ да прерасне во глобален малопродажен гигант со повеќе од 2.000 автомати и продавници низ целиот свет. Компанијата ги котираше своите акции на берзата во Хонг Конг во 2020 година, а цената на нејзините акции оттогаш се зголеми за повеќе од 280%. Сепак, акциите на „Поп Март“ паднаа во последните недели по предупредувањата од инвестициските банки на Волстрит, како што е „Џеј Пи Морган“. Аналитичарите веруваат дека компанијата е преценета и веројатно нема да може да ја одржи популарноста на своите играчки на долг рок.