Нема да ви биде добро кога ќе видите колку чини секунда реклама на Super Bowl

СУПЕР Боул е веднаш зад аголот, а заедно со играта доаѓа и серија реклами кои чинат милиони евра за производство и емитување. Додека Канзас Сити Чифс се обидуваат да освојат трета титула по ред, очите на јавноста не само што ќе бидат насочени кон ѕвезди како Патрик Махомес и Тревис Келче, туку и кон девојката на Келче, глобалната суперѕвезда Тејлор Свифт.

Од друга страна, Филаделфија Иглс, предводени од Џејлен Хертс, ќе се обидат да ја прекинат доминацијата на Чифс и да ја обезбедат својата втора титула во Супербоул во последните девет години. Спортскиот настан ќе се одржи во „Caesars Superdome“ во Њу Орлеанс, а меѓу гледачите ќе биде и американскиот претседател Доналд Трамп.

Реклами вредни милиони

Суперболот е познат по многуте прекини, а овие моменти им даваат можност на огласувачите да допрат до милиони гледачи низ Соединетите држави. За време на овој спектакл се емитуваат најскапите телевизиски реклами, а во 2025 година цените достигнаа рекордни нивоа.

Како што пренесува CNN, Фокс првично побарал 7 милиони долари (околу 6,47 милиони евра) за 30 секунди рекламен простор, но најмалку десет огласувачи платиле повеќе од 8 милиони долари (околу 7,40 милиони евра) за истата временска рамка. Ова значи дека секоја секунда од рекламен простор чинела неверојатни 266.666 долари (околу 246.730 евра).

За споредба, во 2024 година цената на една реклама била 7 милиони долари, што е 233.333 долари (околу 216.370 евра) во секунда, додека во 2002 година, реклама од 30 секунди чинела „само“ 2,2 милиони долари (околу 2,03 милиони (околу 3,3,3 милиони евра) или 2,03 милиони долари (околу 3,30 евра) во секунда.

Познати брендови во трка за внимание

Меѓу големите огласувачи кои обезбедија место за време на Super Bowl се Anheuser-Busch, познат по своите брендови Bud Light и Michelob Ultra, потоа Coors Light, како и Reese’s, Uber Eats и Taco Bell.

Огласувачите веруваат дека големиот интерес за играта, дополнително зајакнат со присуството на Тејлор Свифт и Тревис Келче, ќе ја зголеми гледаноста и ќе обезбеди уште поголем поврат на инвестицијата за рекламирање. Дополнително, благодарение на социјалните мрежи, рекламите за Super Bowl денес имаат глобален досег бидејќи гледачите ширум светот ги бараат и споделуваат, со што нивната вредност е уште поголема.

Следете го 4NEWS.mk на друштвените мрежи Facebook | Twitter | Instagram, како и преку нашиот Viber чет.
spot_img

Најважното