Нетфликс повторно ги зголемува цените: Еве како се менуваат плановите и тарифите

Нетфликс најави зголемување на цените за два од своите пакети, потпирајќи се на неодамнешниот раст на претплатниците

Стриминг гигантот Нетфликс најави зголемување на цената за своите Basic и Premium пакети. Според податоците од последниот квартален извештај, цената на Основниот пакет за оние кои веќе се претплатиле ќе се зголеми од 10 на 12 долари, додека пак Premium пакетот сега ќе чини 23 долари месечно, наместо сегашните 20 долари. За корисници со поддржани за реклами (поевтин пакет со реклами) и Стандарден пакети, цените остануваат непроменети на 7 и 15,49 долари.

Ќе се зголемат и цените на основните и премиум плановите во ОК и Франција. Во Велика Британија корисниците сега ќе плаќаат 7,99 фунти и 17,99 фунти, додека во Франција цените ќе бидат 10,99 и 19,99 евра. Нетфликс најави дека следната недела слични промени ќе бидат спроведени во Германија, Шпанија, Јапонија, Мексико, Австралија и Бразил, што веројатно значи дека наскоро може да очекуваме поскапувања и во Србија.

Во својот извештај, Нетфликс истакнува дека „нашата почетна цена е исклучително конкурентна во споредба со другите стриминг услуги“. Ова е прво поскапување од почетокот на 2022 година, а доаѓа откако компанијата успеа да го ограничи споделувањето лозинки меѓу корисниците, што резултираше со значително зголемување на бројот на претплатници.

Интересно е што платените претплатници на компанијата пораснаа на 247,15 милиони, што претставува значителен раст од 10 проценти на годишно ниво. И покрај овој успех, Netflix се соочува со зголемена конкуренција на пазарот, не само од другите стриминг услуги како Disney+, Hulu и Max, кои исто така ги зголемија своите цени во последните 12 месеци, туку и од други услуги како што се Xbox Game Pass, PlayStation Плус, Spotify, YouTube Premium и Apple Music, кои сите ги зголемија стапките на претплата.

Овој најнов потег на Netflix е дел од пошироката стратегија за прилагодување, која исто така вклучува воведување планови поддржани од реклами и построги мерки против споделување лозинка. Компанијата дури планира да се прошири и во малопродажба, што е невообичаен потег за индустријата за стриминг.

Следете го 4NEWS.mk на друштвените мрежи Facebook | Twitter | Instagram, како и преку нашиот Viber чет.
spot_img

Најважното