Лабубу, линијата на плишани играчки со крзнени и симпатично грди чудовишта што го освои светот, наскоро би можела да се појави на големото платно. Sony Pictures, студиото зад хитови како серијата Jumanji, ги стекна филмските права на популарниот кинески бренд со цел да направи филм и потенцијално да лансира цела франшиза, според The Hollywood Reporter.
Откако договорот беше потпишан токму оваа недела, проектот е сè уште во повој. Во моментов не се ангажирани продуценти или режисери и е прерано да се одлучи дали филмот ќе биде акционен или анимиран. Sony немаше официјален коментар.
Феноменот Labubu
Играчките беа дизајнирани од хонгконшкиот уметник Касинг Лунг, а нивната популарност експлодираше кога кинескиот малопродажен гигант Pop Mart ја презеде продукцијата и продажбата во 2019 година.
Два клучни фактори придонесоа за нивниот успех. Првиот е продажбата во таканаречените „слепи кутии“, каде што купувачите не знаат која играчка ја купиле сè додека не го отворат пакувањето, поттикнувајќи ја страста на колекционерите и создавајќи жив секундарен пазар. Колекционерите таму плаќаат фантастични суми за ретки парчиња, а некои ограничени изданија достигнуваат и шестцифрена цена.
Друг важен фактор е популарноста меѓу познатите личности, особено откако Лиса, членка на К-поп групата Блекпинк, почна да носи играчки Лабубу како модни додатоци во 2024 година.
Холивуд и играчки
Додека филмовите порано беа инспирација за играчки, во последниве години се случува обратниот процес. Филмот „Лего“ од 2014 година беше еден од првите примери за успешна адаптација на бренд без постоечка приказна, а неодамнешниот мегахит Барби заработи повеќе од милијарда долари и обезбеди осум номинации за Оскар.
Оваа недела, „Сони“ и „Мател Филмс“ исто така објавија развој на филм базиран на популарниот „Вју-Мастер“. Останува да се види дали „Лабубу“ ќе стане минлив тренд како „Бини Бејбис“ или ќе ја постигне долговечноста на бренд како „Хело Кити“.