Пазарот на создавачи на содржина треба да достигне 1,143 милијарди долари до 2034 година

Глобалната економија на создавачи на содржини е поставена за значителен раст во текот на следната деценија, со големината на пазарот што се предвидува да достигне речиси 1.143 милијарди американски долари до 2034 година.

Сеприсутното влијание на платформите на социјалните медиуми продолжува да го поттикнува растот на пазарот. Социјалните медиуми станаа клучен простор за креаторите на содржини за лансирање и развој на нивните брендови. Значаен тренд е порастот на независни создавачи на содржини кои користат различни дигитални платформи за да допрат до публиката и да ја монетизираат нивната содржина.

Зголемените можности за монетизација низ дигиталните канали создадоа плодна почва за креаторите на содржини да генерираат приходи преку реклами, спонзорства, продажба на стоки и модели на претплата. Се очекува Северна Америка, особено Соединетите Американски Држави, да ја задржат водечката позиција на пазарот. Се предвидува дека регионот ќе има над 43,8 милијарди американски долари приход до 2024 година, благодарение на високата концентрација на дигитални платформи, брендови и сè поангажираната заедница на создавачи на содржина.

Забавната содржина се очекува да доминира на пазарот, заземајќи значаен удел поради широката привлечност и високите нивоа на ангажираност. Платформите базирани на видео се клучни, зафаќаат значителен дел од пазарот бидејќи видеото останува примарен медиум за создавање и ангажирање содржина. Инфлуенсерите треба да го водат пазарот, демонстрирајќи ја моќта на личното брендирање и ангажманот на социјалните мрежи.

Инвестирањето во креативна содржина е централен фокус на платформите за социјални медиуми кои имаат за цел да привлечат и задржат создавачи.

Фактори за раст на пазарот на создавачи на содржина

YouTube продолжува да биде доминантен играч со својот модел на рекламирање, нудејќи им на креаторите помеѓу 3 и 5 долари на 1.000 прегледи.

LinkedIn лансираше програма за забрзување на создавачи од 25 милиони долари за да поттикне создавање висококвалитетна содржина. Pinterest воведе креаторски фонд од 500.000 долари за поддршка на креативната заедница на платформата. TikTok имплементираше фонд за создавачи од 200 милиони долари и конкурентни функции за монетизација за да го зајакне својот удел во економијата на создавачите.

Вештачката интелигенција силно влијае на економијата на создавачите на содржина. Алатките за вештачка интелигенција го олеснуваат замислувањето на содржината, изготвувањето, оптимизацијата и анализата на перформансите. Помошта со вештачка интелигенција покажа дека го зголемува ангажманот и ефикасноста во производството на содржина.

ВИ отвора нови текови на приходи и можности за партнерство. Платформите како Инстаграм и Фејсбук ги стимулираат креаторите преку бонуси за содржината зголемена со вештачка интелигенција. Додека вештачката интелигенција носи ефикасност, таа исто така покренува прашања во врска со автентичноста, регулативата и правата на интелектуална сопственост.

Економијата на создавачи на содржини е подготвена за континуиран раст, водена од технолошкиот напредок, поволните пазарни услови и зголеменото ширење на платформите за социјални медиуми. Овој динамичен пазар ја одразува промената кон персонализирана содржина генерирана од корисниците која резонира со разновидна и ангажирана онлајн публика ширум светот. Северна Америка, поддржана од нејзиниот робустен дигитален екосистем, се очекува да остане во првите редови, а другите региони значително да придонесат за глобалниот пејзаж.

Како што се развива пазарот, инвестициите во креативна содржина и стратешкото усвојување на вештачката интелигенција ќе бидат клучни во обликувањето на иднината на економијата на создавачите на содржина.

 

Следете го 4NEWS.mk на друштвените мрежи Facebook | Twitter | Instagram, како и преку нашиот Viber чет.
spot_img

Најважното