10 половни автомобили кои ќе поскапат: Ако ги имате, не ги продавајте

Експерти од регистарот за историја на автомобили „Car vertical“ го анализираа автомобилскиот пазар и составија листа од десет автомобили кои не треба да ги продавате бидејќи нивната вредност само ќе се зголемува.

Alfa Romeo GTV (1993 – 2004)

Дизајнерските експерти во Alfa Romeo , кои отсекогаш сакале смели и необични дизајнерски решенија, уште еднаш го потврдија тој пристап со Alfa Romeo GTV. Како и повеќето купеа од тоа време, Alfa Romeo GTV беше достапен со четири или шест цилиндричен мотор. Иако моделот со четири цилиндри беше познат по својата агилност, највредната верзија на GTV беше опремена со брилијантниот шестцилиндричен мотор „Buso“. Моторот кој стана адут на Alfa Romeo е главната причина за значителното зголемување на цената на овој автомобил. Иако вредноста не се зголемува толку брзо како нејзините германски колеги, добро сочуваните примероци денес се продаваат за повеќе од 30.000 евра.

Audi V8 (1988 – 1993)

Денес, Audi A8 е широко признат како технички и инженерски врв на овој бренд. Сепак, уште пред да се појави седанот Audi A8, Audi V8 беше привремено најпрепознатливиот производ на компанијата. Елегантниот седан беше достапен само со V8 мотор, што го издвојуваше од другите автомобили од тоа време. Некои од помоќните модели имаа и шестстепен мануелен менувач. Audi V8 можеби не импресионираше толку многу како BMW Серија 7 или престижниот Mercedes-Benz S-Class, но имаше свои посебни квалитети. Audi V8 денес ги постави темелите на компанијата, премиум производител на автомобили кој директно им конкурира на BMW и Mercedes. Audi V8 е многу поретко од неговите конкуренти, па не е изненадување што вредноста на овој луксузен автомобил почна да расте.

BMW 540i (1992 – 1996)

Со децении, серијата 5 е лидер во класата на луксузни лимузини. Сепак, генерацијата E34 успеа да заземе средна позиција помеѓу постарите и поскапите E28 и E39, кои сè уште го доживуваат својот врв. Варијантата со осум цилиндри беше достапна само неколку години. Како резултат на тоа, тој е значително поретко во Европа и САД во споредба со BMW M5. Покрај тоа, моќта на моделот V8 беше многу слична со онаа на BMW M5. Најдобриот аспект на овој модел е неговата прифатлива цена; додека вредноста на М5 значително се зголеми, 540i е многу поевтин, но тој тренд нема да трае.

Jaguar XK (1996 – 2006)

Jaguar XK8, кој дебитираше во деведесеттите, беше произведен како купе или кабриолет. Нудеше различни нивоа на моќност и удобност на моторот за да одговараат на различни сопственици на X Ka. Jaguar XK 8 беше еден од првите модерни Jaguar кој постави високи стандарди во однос на квалитетот, технологијата и другите вредности. Помеѓу 15.000 и 20.000 евра треба да се издвојат за добро сочуван примерок. Jaguar X KR, кој е многу баран од љубителите на автомобили, чини уште повеќе.

Land Rover Defender (Серија I, Серија II)

Land Rover не го криеше фактот дека првите генерации на теренци Defender беа развиени како мултифункционални и практични возила за земјоделците. Неговиот едноставен дизајн и способност да ги надмине сите пречки му овозможија на Land Rover Defender да стане исклучително способен теренски теренец. Денес, вредноста на сериите I и II може да изненади многумина. На пример, теренците кои преживеале се, и добри и лоши денови, чинат околу 15.000 евра, додека оние кои се реставрирани или се во одлична состојба вредат повеќе од 30.000 евра.

Mercedes-Benz E300, E320, E420 (1992 – 1996)

За време на релативно долгото производство, Mercedes-Benz објави повеќе од два милиони автомобили W124. Некои завршија во отпад, но други сепак покажуваат знаци на живот. Внимателно одржуваните модели вредат цело богатство. Се разбира, највредните модели W124 се означени како 500E или E500 (во зависност од годината на производство). Сепак, моделите E300, E320 и E420 исто така имаат потенцијал да станат профитабилни за колекционерите.

Saab 9000 CS Aero (1993 – 1997)

Ахиловата пета на Volvo отсекогаш била Saab. Во овој модел безбедноста на патниците е приоритет, но во исто време обезбедува шарм и моќ благодарение на импресивните турбополначи. Saab 9000 CS Aero е повеќе од само седан со средна големина. Беше претставен на крајот на производната серија и се смета за врв на серијата Saab 9000 во последната година. Тоа беше и точка која, во овој случај, го означи крајот на едно поглавје. Saab 9000 CS Aero е, како што може да се претпостави, доста редок автомобил овие денови. Иако Saab не го објави точниот број на произведени модели, овој модел може да биде добра инвестиција.

Toyota Land Cruiser (J80, J100)

Тојота отсекогаш сакала автомобилите и нивните сопственици да зборуваат сами за себе, а до ден денес сите се согласуваат дека Toyota Land Cruiser е еден од најдобрите теренци во светот. Иако го делат истото име, овие два модели имаат повеќе технички и технолошки разлики отколку што мислите. J80 успеа да ги спои едноставноста и секојдневната практичност, додека J100 беше значително полуксузен и дизајниран за подолги патувања, но го имаше истиот талент надвор од патот. Голем број атрактивни карактеристики им овозможуваат на сопствениците на теренците J80 и J100 да уживаат во исклучителна вредност. Дури и примероците што ги виделе најтешките и оддалечените области на светот можат да вредат и до 40.000 евра.

WV Corado VR6 (1991 – 1995)

Фолксваген понуди многу препознатливи, но не секогаш вредни автомобили во последните неколку децении. Volkswagen Corado VR6 може да биде исклучок. Необичниот дизајн и извонредниот мотор сигурно ќе ве натераат да се запрашате зошто толку малку луѓе го купиле овој автомобил во раните деведесетти. Volkswagen Corrado не беше толку популарен како Opel Kalibra тогаш, но денес е предност. Вредноста на верзијата со шестцилиндричен мотор е значително зголемена во последните години и се очекува овој тренд да продолжи.

Volvo 740 Turbo (1986 – 1990)

Во 1980-тите, Volvo 740 Turbo беше доказ дека здодевен автомобил што ќе го возат родителите може да биде брз како Porsche 924. Флексибилноста и способноста на Volvo 740 Turbo да ја комбинира практичноста со исклучителните перформанси го прават извонреден пример за автомобил кој ќе расте во вредност. Овој тренд се предвидува да продолжи, особено во наредните години.

Станува збор за автомобили кои станаа вистински бисери на пазарот на половни автомобили, привлекувајќи го вниманието на колекционерите и љубителите на постарите модели. Нивната вредност не лежи само во нивната возраст, туку и во нивната реткост, карактеристики и дизајн што ги издвојува од другите возила од нивното време. Купувањето на овие автомобили може да биде паметна инвестиција за оние кои ја разбираат нивната вредност и потенцијалот за раст на цените во иднина.