Изборот на боја за многумина е најлесниот чекор во купувањето нов автомобил, но оваа одлука е многу потешка отколку што мислите. Има причина зошто одредени бои на автомобили се продаваат побрзо од другите.
Кога купуваат нов автомобил, луѓето претпочитаат да ја изберат својата омилена боја или да изберат од достапните опции. Како што пишува Јутарњи лист, белите автомобили најбрзо се продаваат поради неколку причини.
Белата боја не беше секогаш првиот избор на клиентите, но со текот на годините стана популарна поради својата неутралност и ниската цена. Истражувањата покажаа дека во некои земји на ЕУ во 2001 година, меѓу осум и десет проценти од автомобилите биле бели. Во 2010 година бројката порасна на нешто помалку од една четвртина, а до 2020 година повеќе од половина од новите продадени возила беа бели, пишува El Pais.
Во последните години доминираат сивата, црната и белата боја, но помалку колоритни бои. Клиентите кои не се сигурни која боја да ја изберат, најчесто избираат бела. Тие се одлучуваат на тоа од повеќе причини.
За многумина, белата боја претставува чувство на сигурност и сигурност. Побарувачката за други бои се менува, но белата ја задржува својата вредност на пазарот на половни автомобили.
Причината е пониската цена, бидејќи за купување на повеќето нови бели модели не е потребно дополнително да се плаќа основната боја.
Многу луѓе мислат дека белите возила се поелегантни.
Предноста на белиот автомобил е што полесно крие гребнатини и други неправилности. Ова е причината зошто повеќето комбиња се бели, бидејќи возачите можат полесно да го сокријат оштетувањето на возилото.