Апсурдна ситуација: Училиштата им дозволуваат на децата да се идентификуваат како коњи, диносауруси или месечина

По бизарниот случај на тепачка меѓу наставничка и студентка поради пријателка која се идентификува како мачка, „Телеграф“ откри дека оваа појава не е толку ретка и дека децата ширум Британија се идентификуваат себеси како животни или дури и небесни тела.

Колку и да е тешко да се поверува, минатата недела во едно британско училиште изби тепачка меѓу ученички и учителки, откако девојчињата се осмелиле да го преиспитаат фактот дека нивната пријателка „се идентификува како мачка“.

Британски „Телеграф“ утврди дека не се работи за единствен случај, туку дека и децата во други училишта се идентификуваат како животни. Врз основа на коментарите на родителите, училиштата кои дозволуваат се чини дека се „безнадежно неразумни“ по ова прашање.

Меѓу другото, „Телеграф“ откри дека има студенти кои инсистираат дека се диносауруси, кои се идентификуваат како коњи, но и такви што „носи наметка и сака да биде препознаена како месечина“.

Британскиот весник додава дека не е тешко да се најдат примери на деца во училиштата кои инсистираат да бидат нарекувани животни.

Кога во училиштето на англиската црква, ученички ѝ рекле на пријател: „Како можеш да се идентификуваш како мачка кога си девојче? наставничката ги прекорувала дека „го доведуваат во прашање (нејзиниот, неговиот, мачката?) идентитетот“, а се чини дека наставничката желбата на нејзиниот ученик да биде третирана како мачка ја изедначила со желбата на некои други деца да бидат од другиот пол.

Иако британските училишта имаат одредени упатства кога станува збор за трансродовите ученици, прашањето за децата кои се идентификуваат како животни или небесни тела е многу посложено.

„Телеграф“ прашува дали на децата треба учтиво да им се каже да ги остават своите имагинативни игри на влезот на училиштето, дали има деца со ментални болести како што е аутизмот или има „нешто многу помрачно“ што се случува во животот на детето зад бизарниот феномен?

Членот на Алијансата за безбедност на училиштата, Трејси Шо, изјави за Телеграф дека ако детето дојде на училиште и се идентификува како мачка или коњ, тоа треба веднаш да биде „аларм“.

„Наставниците треба да се запрашаат што гледаат овие деца на Интернет? На кои форуми поминуваат време? Што се случува во нивните домови? Што се случува во животот на тоа дете?“, додава таа.

Наставниците замижуваат пред сите идентитетски прашања бидејќи се плашат да не кажат погрешна работа. Со потврдување на ненормално однесување на часовите, наставниците всушност го нарушуваат образованието на другите ученици, според Шо.

Ученичка во државно училиште во Велс изјави за Телеграф дека нејзиниот соученик „се чувствува многу дискриминиран ако не го наречат мачка“.

„Кога одговара на прашања, тој мјаука наместо да зборува на англиски. Наставниците не смеат да се вознемируваат бидејќи тоа се смета за дискриминација“, додаде таа.

Таа опиша дека часовите ќе бидат прекинати доколку наставникот се обиде да го натера детето да одговори на прашање на англиски, наместо да мјаука.

Студентот ги обвини социјалните мрежи за феноменот, велејќи дека на студентите им влијаат профили на луѓе кои се идентификуваат како дрвја и животни. Како што објаснува, тоа започнало за време на пандемијата.

Телеграф разговараше и со ученик во училиште каде што друг ученик се идентификува како „месечина“ и носи наметка на училиште „како наметката на волшебникот на Хари Потер“.

Како што додаваат, предметното дете не се идентификувало како Мечек, туку како „месечина“ и рекол дека може да прави магии.

Додека другите деца кои би дошле без униформи, со пирсинг на лицето или шарени влакна биле испратени дома од наставниците, на децата кои се идентификуваат како мачки или природни сателити им е дозволено да го „изразат своето вистинско јас“ со носење уши или наметки од мачки.

Училиштата немаат јасни упатства како да реагираат кога детето инсистира да биде мачка или куче.

Родителите или наставниците кои очекуваа владата на Обединетото Кралство да го реши проблемот со децата кои се идентификуваат како животни и небесни тела во новите упатства за идентитетот на учениците, ќе бидат разочарани, пишува Телеграф.

Министерството за образование излезе со соопштение дека темата нема да биде обработена во новото упатство, наведувајќи дека „веруваат дека професорите ќе користат здрав разум во секој поединечен случај“.

За жал, заклучува Телеграф, во овие случаи проблемот со здравиот разум е што „не е толку здрав разум“.