Дали може да биде… паметен телефон со четири тркала и до 664 коњски сили ? Дефинитивно не е паметен телефон, и иако името може да биде погрешно, очигледно не е ниту SUV.
SU7 е всушност компактен седан, потенцијален конкурент на Tesla Model 3 , кој претходно беше познат во фазата на развој под кодното име MS11.
Првите фотографии ги откри Министерството за индустрија и информатичка технологија на Кина , кое ги сподели сликите придружени со некои основни информации, за првиот модел на Xiaomi , како што тоа се случува со сите автомобили што ќе се продаваат на локалниот пазар. пред да бидат откриени. од автомобилската индустрија.
Дизајнот на SU7 се чини дека е љубопитна комбинација на Tesla Model 3 со фарови позајмени од McLaren и линии пренесени од Porsche Taycan.
Моделот е долг 4.997 mm, широк 1.963 mm и висок 1.455 mm, со меѓуоскино растојание од 3.000 mm.
Клиентите можат да изберат една од двете верзии што ќе бидат достапни во гамата. Ќе има основен погон на задните тркала придвижуван од еден електричен мотор поставен на задната оска и кој произведува 295 коњски сили.
Топ верзијата ќе биде онаа што ќе ја покренуваат два електромотори, во систем за погон на четири тркала, со вкупна моќност од 664 КС . На располагање ќе има и две батерии. BYD ќе ја снабдува единицата за поевтината верзија, додека CATL ќе најде поголема единица за врвната верзија.
Првиот автомобил на Xiaomi ќе влезе во масовно производство во декември во фабриката BAIC (Beijing Automotive Industry Holding Co Ltd.) во Пекинг , каде што веќе започна пробното производство. Продажбата ќе започне во февруари 2024 година, додека засега не се објавени многу информации за технолошката позадина на SU7. Со оглед на присуството на телекомуникациски гигант како Xiaomi, треба да очекуваме многу.