BMW повторно го победи Mercedes во премиум сегментот

Германскиот производител на автомобили БМВ го победи својот голем ривал Мерцедес-Бенц втора година по ред. Групацијата, која ги вклучува и марките MINI и Rolls-Royce, минатата година продаде 2,1 милиони возила BMW. Ова е повторно нешто повеќе отколку што автомобилската марка Мерцедес успеа да реализира во 2022 година.

Така, баварскиот бренд останува број 1 во глобалниот луксузен сегмент. Пред тоа, Mercedes од Штутгарт речиси секогаш беше на врвот на продажните топ листи.

Иако продажбата на двете марки се зголеми во последните месеци од 2022 година, тие не беа во можност да го надоместат падот во првата половина од годината. Во првите месеци од 2022 година, производството се намали поради недостигот на делови и војната во Украина. Автомобилскиот сектор, исто така, неодамна се соочи со зголемени трошоци за енергија, повисоки трошоци за финансирање и зголемена конкуренција.

И БМВ и Мерцедес забележаа пад на продажбата во Кина бидејќи клиентите останаа настрана од салоните поради строгите мерки за корона во земјата. Mercedes веќе ја намали цената на својот електричен седан EQS минатата година во обид да се репозиционира на конкурентен пазар. Tesla, исто така, неодамна објави дека ќе ги намали цените во Кина.

Сепак, и BMW и Mercedes минатата година успеаја да ја удвојат продажбата на целосно електрични автомобили.

Третиот премиум германски производител на автомобили Audi продаде 1,61 милиони автомобили минатата година. Во октомври, Audi сè уште претпоставуваше дека ќе може да продаде од 1,65 до 1,75 милиони автомобили, но таа цел на крајот беше пропуштена. Со 1.614.231 испораки, подружницата на Volkswagen исто така беше речиси 4 отсто под нивото од 2021 година. Во Европа, продажбата се зголеми за 1,2 отсто на 624.498 возила, но во Кина имаше пад од повеќе од 8 отсто на 642.548 единици.

Следете го 4NEWS.mk на друштвените мрежи Facebook | Twitter | Instagram, како и преку нашиот Viber чет.

ПРИКАЖИ ПОВЕЌЕ ВЕСТИ

spot_img

Најважното