Секој возач го искусил искуството да вози по автопат, километри оддалечен од следната бензинска пумпа, кога одеднаш ќе се вклучи светлото за гориво.
Многу возачи признаваат дека дозволиле портокаловото предупредувачко светло да се вклучи пред конечно да застанат. Но, тоа мало предупредувачко светло може да ве предупредува за повеќе од само празен резервоар, објавува Metro.
Според Гордон Волис, експерт за гориво на WeCompareFuelCards.com, чекањето светлото да се вклучи го зголемува ризикот од расипување на вашето возило, може да го оштети моторот, а во некои случаи, дури може да ве доведе и во правни проблеми ако се заглавите на патот.
„Светлото се вклучува кога резервоарот е веќе опасно низок, обично со само 10 до 15 проценти од неговиот преостанат капацитет“, објаснува Гордон.
„Некои автомобили може да имаат опсег од 30 до 50 милји, додека други може да имаат значително помалку – или повеќе.“
Тој додаде:
„Можеби изгледа како да ќе поминете уште неколку милји, но тоа е ризик што не вреди да се преземе – особено ако сте заглавени во сообраќај или се упатувате кон оддалечена област.“
Но, не станува збор само за снемување гориво. Гордон објаснува дека современите мотори се почувствителни отколку што сфаќаат многу возачи, а работењето „на издувни гасови“ може да резултира со скапи поправки.
„Постојаното снемување гориво може да ги оштети клучните компоненти како што е пумпата за гориво“, вели тој.
„Овие компоненти не се дизајнирани да работат со минимални количини гориво и со текот на времето, тоа може да го скрати животниот век на возилото.“
Додека некои возачи се потпираат на проценката на досегот што го прикажува нивниот автомобил, Гордон истакнува дека оваа бројка не е секогаш точна, особено во зима или за време на возење со запирање и тргнување.
„Проценката на досегот може брзо да се намали во зависност од тоа како возите. Ако сте на автопат една минута, а во сообраќај следната, вашето гориво може да ви снема побрзо отколку што мислите.“
Иако не е нелегално да се вози со вклучено светло за ниско ниво на гориво, тоа може да ве доведе во неволја ако завршите заглавени на патот на опасно место.
Ако ви снема гориво и го запрете сообраќајот или предизвикате несреќа, може да бидете обвинети за невнимателно или неодговорно возење, објаснува Гордон.
„Ова може да резултира со казна и поени – сè за нешто што лесно можеше да се избегне.“
Според RAC:
„Вашето предупредувачко светло за ниско ниво на гориво се пали кога резервоарот за гориво е низок. Не се пали при стандардизирана количина на преостанато гориво, но повеќето проценки велат дека обично се пали при 10-15% од капацитетот на резервоарот.“
Ако светлото почне да трепка, организацијата вели:
„Всушност, тоа е последно предупредување на вашиот автомобил дека имате многу ниско ниво на гориво.“
Кој е најбезбедниот пристап?
Гордон советува да го наполните резервоарот многу пред да се пали светлото – идеално кога нивото на гориво ќе падне под една четвртина од резервоарот.
„Најдобрата навика што возачите можат да ја усвојат е да наполнат гориво кога нивото на гориво ќе падне на четвртина од резервоарот. Ова помага возилото да се одржи во подобра состојба и да се избегне стресот од празен резервоар.“
Читај и ова:
- 1.Опсадна состојба во Минхен! Се слушаат експлозии и истрели: Најмалку едно лице е убиено, има повредени
- 2.ВИДЕО Падна првиот снег во регионот – се прогнозираат врнежи од 25 до 50 сантиметри снег
- 3.Месечен хороскоп за октомври 2025 година
- 4.Нови правила за патување во ЕУ: Што треба да знаат македонските граѓани?
- 5.Халид Бешлиќ се бори за живот во Сараево