Електричните автомобили од 1900-тите биле продавани како „женски“

Во текот на 1900-тите, 77% од електричните возила биле директно насочени кон жени потрошувачи.

Не беше сигурно дека автомобилите на бензин ќе доминираат во светот. Всушност, во 1900 година, само 22% од автомобилите произведени во САД работеле на бензин. Остатокот беше поделен помеѓу електрични и автомобили на пареа.

Не постои консензус за тоа што го објаснува успехот на автомобилот на бензин и историскиот пад на електричниот автомобил. Некои се фокусираат на техничката инфериорност на електричните автомобили, иако во 1910-тите тие имале просечен домет од околу 135 километри и на крајот нуделе поевтино возење.

Американската историчарка Вирџинија Шарф открила нови патишта кога открила дека во 1990-тите, електричните автомобили биле етикетирани како „женски автомобили“ и дека оваа слика „се вкоренила рано и постојано“. Слични тврдења се изнесени и за Обединетото Кралство.

Жени од 1900 година го полнат својот електричен автомобил

На краток рок, ова беше успешна стратегија: производителите на автомобили кои рекламираа на жени потрошувачи преживеаа многу подолго. Еден од најпознатите примери, Детроит Електрик, произведе повеќе од 13.000 автомобили во текот на својот животен век и беше единствениот голем производител на електрични автомобили кој преживеа до 1920-тите.

Следете го 4NEWS.mk на друштвените мрежи Facebook | Twitter | Instagram, како и преку нашиот Viber чет.

ПРИКАЖИ ПОВЕЌЕ ВЕСТИ

spot_img

Најважното