Во текот на 1900-тите, 77% од електричните возила биле директно насочени кон жени потрошувачи.
Не беше сигурно дека автомобилите на бензин ќе доминираат во светот. Всушност, во 1900 година, само 22% од автомобилите произведени во САД работеле на бензин. Остатокот беше поделен помеѓу електрични и автомобили на пареа.
Не постои консензус за тоа што го објаснува успехот на автомобилот на бензин и историскиот пад на електричниот автомобил. Некои се фокусираат на техничката инфериорност на електричните автомобили, иако во 1910-тите тие имале просечен домет од околу 135 километри и на крајот нуделе поевтино возење.
Американската историчарка Вирџинија Шарф открила нови патишта кога открила дека во 1990-тите, електричните автомобили биле етикетирани како „женски автомобили“ и дека оваа слика „се вкоренила рано и постојано“. Слични тврдења се изнесени и за Обединетото Кралство.
Жени од 1900 година го полнат својот електричен автомобил
На краток рок, ова беше успешна стратегија: производителите на автомобили кои рекламираа на жени потрошувачи преживеаа многу подолго. Еден од најпознатите примери, Детроит Електрик, произведе повеќе од 13.000 автомобили во текот на својот животен век и беше единствениот голем производител на електрични автомобили кој преживеа до 1920-тите.