Кореја ја казни Тесла со 2,2 милиони долари за лажно рекламирање

Јужнокорејскиот антимонополски регулатор соопшти дека ќе ја казни Тесла со 2,85 милијарди вони (2,2 милиони долари) затоа што не ги известил клиентите дека нивните автомобили имаат помал опсег на ниски температури.

Корејската комисија за фер трговија (KFTC) рече дека Tesla го преувеличува „досегот на возење на своите автомобили со едно полнење, нивната економичност во споредба со возилата на бензин и перформансите на своите станици за полнење“.

Километражата на автомобилите на Тесла опаѓа на ладно време до 51 отсто во споредба со начинот на кој тие се рекламираат на интернет, се вели во соопштението на KFTC. На својата веб-страница, Tesla дава совети за зимско возење, како што е ажурираната апликација Energy за следење на потрошувачката на енергија, но не споменува губење на километражата при температури под нулата.

Во 2021 година, Граѓаните Обединети за потрошувачки суверенитет, група на потрошувачи во Јужна Кореја, изјавија дека опсегот на повеќето електрични автомобили опаѓа до 40 проценти на ниски температури, кога батериите треба да се загреат, а Tesla има најлоша оценка.

Минатата година, KFTC ги казни Mercedes-Benz и неговата корејска поделба со 20,2 милијарди вони за лажно рекламирање поврзано со емисиите на нивните дизел автомобили.