Ламборџини продолжува со силниот раст и одличната продажба

Ламбурџини го продолжува позитивниот тренд од последните осум години, постигнувајќи импресивни финансиски и комерцијални резултати во првиот квартал од 2025 година.

Во првиот квартал од 2025 година, италијанскиот производител на луксузни спортски автомобили испорача 2.967 возила, со приход од 895,2 милиони евра, што претставува раст од 29,6% во споредба со претходната година. Оперативната добивка се зголеми на 248,1 милиони евра, што е зголемување од 32,8% во споредба со истиот период во 2024 година.

„Иднината е во наши раце“

„Иднината е во наши раце. Од нас зависи да изградиме сопствена отпорност“, рече Стефан Винкелман, претседател и извршен директор на Automobili Lamborghini. „Резултатите од првиот квартал ја потврдуваат силата на нашиот бренд, дури и во неизвесен економски контекст. Глобалната побарувачка останува висока, а снимените податоци уште еднаш ја докажуваат валидноста на нашата стратегија која ги комбинира перформансите, иновацијата и ексклузивноста, задржувајќи го квалитетот и персонализацијата во својата суштина.“

Хибридните модели го предводат патот кон успехот

Силните перформанси се поттикнати од целосниот производствен капацитет на Revuelto, првиот V12 plug-in хибриден модел во рамките на брендот, како и од пристигнувањето на Urus SE, нова хибридна верзија на суперспортскиот SUV, кој привлекува нови клиенти и ја зајакнува глобалната позиција на брендот.

Во однос на испораките, во првиот квартал од 2025 година е забележана избалансирана распределба помеѓу трите клучни комерцијални региони: EMEA (Европа, Блискиот Исток и Африка): 1.368 возила (+7% во споредба со истиот период во 2024 година), Америка: 1.034 возила (+21%) и Азиско-пацифичкиот регион (АЗИ): 565 возила (+14%).

САД се рангираат на прво место со испорачани 933 возила, по што следат Германија (366), Обединетото Кралство (272), Јапонија (187) и Италија (143). Меѓу првите десет се и Јужна Кореја (134), Блискиот Исток (104), Швајцарија (95), Австралија (85) и Франција/Монако (76).

Италијанскиот бренд под водство на Германците се фали дека и покрај одличните резултати, листата на нарачки станува сè подолга, а времето на чекање за моделот Revuelto надминува две години.

Следете го 4NEWS.mk на друштвените мрежи Facebook | Twitter | Instagram, како и преку нашиот Viber чет.

ПРИКАЖИ ПОВЕЌЕ ВЕСТИ

spot_img

Најважното