Акциите на Нетфликс пораснаа за 12% во почетокот на тргувањето во средата, само неколку часа откако стриминг гигантот објави дека зголемувањето на цените ќе влијае на сите претплатници на компанијата во САД.
Стандардната месечна претплата без реклами ќе се искачи од 15,49 долари на 17,99 долари, а стандардната месечна претплата со реклами ќе се зголеми за еден долар на 7,99 долари, соопшти Нетфликс.
Зголемувањето на цените пристигна заедно со ѕвездениот извештај за заработка кој ги покажа најголемите добивки на претплатници во период од три месеци од основањето на компанијата пред повеќе од четвртина век.
Нетфликс додаде 19 милиони претплатници во последниот квартал од 2024 година, со што компанијата достигна 302 милиони претплатници ширум светот. Приходите скокнаа за 16% во последните три месеци од 2024 година во споредба со една година претходно, за прв пат над 10 милијарди долари во еден квартал.
„Додека продолжуваме да инвестираме во програмирање и да даваме поголема вредност за нашите членови, повремено ќе бараме од нашите членови да платат малку повеќе за да можеме повторно да инвестираме за дополнително да го подобриме Нетфликс“, се вели во писмото на Нетфликс до инвеститорите.
Втората сезона на хит-шоуто „Squid Game“ помогна да се поттикне бројот на претплатници, рече Нетфликс, истакнувајќи дека серијата е во чекор да биде најгледаната сезона на оригинално програмирање во историјата на компанијата.
Нетфликс, исто така, постигна успех во вториот дел од 2024 година со празничниот филм „Carry On“ и боксерскиот меч во живо помеѓу инфлуенсерот Џејк Пол и поранешниот шампион во тешка категорија Мајк Тајсон, соопшти компанијата.
„Одлично е што сите овие големи промени функционираа многу добро во кварталот“, рече ко-извршниот директор на Нетфликс, Тед Сарандос на конференциска врска со инвеститорите во вторникот.
Зголемувањето на цените во Нетфликс следи по низата скокови на цените наметнати од конкурентите минатата година.