ROLEX SA, најголемиот швајцарски бренд за луксузни часовници, ги зголеми цените на некои од своите најпопуларни модели откако цените на златото се зголемија минатата година.
Компанијата со седиште во Женева, која е управувана од швајцарска фондација именувана по нејзиниот ко-основач Ханс Вилсдорф, ја започна годината со зголемување на цените од дури 8% за одредени модели од благородни метали, пишува Bloomberg.
Rolex обично ги зголемува цените на своите часовници еднаш годишно
40 мм жолто злато Day-Date со црн бројчаник сега чини 44.200 евра, што е помалку од 41.000 евра, додека златниот GMT-Master II сега чини 44.600 евра, што е помалку од 41.300 евра, според податоците на веб-страницата на Rolex во Франција.
Rolex обично ги зголемува цените еднаш годишно, на 1 јануари. Зголемувањето може да се должи на поголемиот интерес за луксузни производи, зголемените трошоци за материјали и работна сила и инфлацијата. Златото го забележа својот најголем годишен раст на цената во последните 14 години во 2024 година, скокајќи за 27%.
Портпаролот на Rolex во Женева одби да ги коментира промените во цената.
Зголемувањето на цената во 2025 година за челичните модели е помалку агресивно. Челичниот Cosmograph Daytona сега чини 16.000 евра, од 15.500 евра во 2024 година. Цената на нуркачкиот часовник без датум на Submariner се зголеми за околу 1,6%, на 9.500 евра.
Додека најновите зголемувања на цените можеби се поврзани со растот на цените на златото, валутите флуктуации беа двигател во минатото. Rolex ги зголеми цените двапати во Велика Британија и Европа во 2022 година, бидејќи швајцарскиот франк зајакна во однос на британската фунта и еврото.
Зголемувањата се повисоки од лани
Овие поскапувања се повисоки од лани. На почетокот на 2024 година, Rolex ги зголеми цените на некои модели од благородни метали за околу 4% во ОК.
Цените на часовниците специфични за земјата, исто така, можат да бидат показател за економската сила на нацијата. Најголемиот бренд за луксузни часовници во светот произведува повеќе од милион часовници годишно, а продажбата надминува 10 милијарди швајцарски франци (10,6 милијарди евра), според проценките на аналитичарите.