Зошто компаниите издаваат нови телефони секоја година

Пазарот на паметни телефони веќе долго време е презаситен. Постојат стотици модели во различни ценовни опсези кои нудат широк избор на карактеристики, технологија, дизајн, материјали и многу повеќе.

Во исто време, хардверот исто така многу се развива, а сега дури и поевтините паметни телефони нудат релативно соодветна моќност што може да се користи најмалку две години. И со помоќните модели, хардверот може да се справи со тековните апликации и игри уште подолго без проблеми.

Сепак, производителите на паметни телефони имаат тенденција да нудат нов модел секоја година на практично целата нивна палета на уреди. Ова се уште стотици новитети на пазарот. Дали има смисла, имајќи предвид дека според податоците од Everphone, просечниот животен век на паметниот телефон сега е 2,5 години пред корисникот да одлучи дека е време да се надгради на нов уред.

Сепак, производителите имаат неколку причини зошто продолжуваат активно да издаваат нови модели дури и ако навидум нема реална потреба од нив, особено ако промените се минимални, забележува CNET. Прво се некои од поочигледните работи. На пример, не секој купува нов паметен телефон во исто време.

Вкупниот број на паметни телефони во светот е 6,648 милијарди единици, според податоците на Statista. Во исто време, Counterpoint Research забележува дека 1,39 милијарди вакви уреди ќе бидат испорачани во 2021 година. Само ова е доволно силен аргумент за брзото темпо на лансирање на нови модели, бидејќи практично има постојана значителна побарувачка, дури и ако залихите не секогаш ги исполнуваат претходно високите очекувања.

Друг аргумент е дека исто така има доста луѓе кои имаат непланирана потреба од нов телефон. На пример, затоа што им паднал и им го скршиле уредот, тој бил изгубен, украден итн. Трети, пак, одлучуваат дека тоа е соодветен подарок за саканата личност.

И конечно има доза на психологија со т.н „страв од пропуштање“. Ова е местото каде што паѓаат пожестоките љубители на технологијата кои сакаат секогаш да ги имаат најновите случувања. Трети, пак, сметаат дека е важно нивниот имиџ секогаш да биде во најновиот модел. Севкупно, овие луѓе не се мал број, што исто така придонесува за мотивацијата на компаниите да развиваат нови модели и да ги пуштат на пазарот, понекогаш и двапати годишно.

Така оваа практика нема да престане, напротив. Ќе продолжи да биде клучен за одржување на високото ниво на продажба и испораки, кои брзо би пропаднале доколку новите модели се лансираат во подолг временски период.

Следете го 4NEWS.mk на друштвените мрежи Facebook | Twitter | Instagram, како и преку нашиот Viber чет.

ПРИКАЖИ ПОВЕЌЕ ВЕСТИ

spot_img

Најважното