Дали верувате во нив? Ова се пет митови за електричните автомобили

нашата иднина, но тие не доаѓаат без свои недостатоци. Меѓутоа, бидејќи вистината е често некаде на средина, има и многу митови и заблуди кои се вртат околу електричните возила.

Електричните автомобили што ги гледаме на нашите патишта денес се далеку понапредни од оние што ги гледавме пред пет до десет години. Сепак, префрлањето на електричен автомобил е голема промена, нема сомнеж за тоа, пишува CarMoney.

Иако веројатно секој ќе има свое мислење на оваа тема, дефинитивно треба да ја завршите домашната задача пред да брзате да купите електричен автомобил, исто како што треба со секој друг автомобил.

Важно е да размислите што ви треба од автомобилот и кои други трошоци треба да ги земете во предвид, како што е инсталирање на домашен полнач. Ако размислувате да го направите прекинувачот, можеби сте биле одложени од некои од овие вообичаени митови и застарени изговори за да не купите електричен автомобил.

Електричните автомобили немаат доволно опсег

Ова е веројатно најчестиот мит и многу луѓе го користат како основа за отпишување на секоја шанса за промена. Стравот од опсегот беше вистински проблем за електричните возила кога за прв пат почнаа да се појавуваат на пазарот пред неколку години. Сепак, повеќето понови електрични модели имаат опсег помеѓу 240 (за градски автомобили) и 500 километри.

Повеќето возачи не возат повеќе од 100 километри на ден, така што овие досези треба да бидат доволни за секојдневно возење. Големи се шансите, ако сте купиле електрично возило, ќе имате инсталиран полнач во вашиот дом, што значи дека можете да го полните автомобилот преку ноќ, така што нема да мора да посетува јавни станици за полнење.

Инсталирањето домашен полнач е прескапо

Можеби изгледа скапо, но вистината е дека многу компании нудат пакет кој ги вклучува трошоците за нов полнач вклучен во цената на новото електрично возило. Понатаму, многумина нудат отплата со текот на времето, а бидејќи заштедите на гориво, инсталацијата брзо се плаќа.

Електричните батерии се неодржливи

Во моментов се водат многу дебати за суровините што се користат во батериите и како да се фрлат кога ќе стигнат до крајот на нивниот животен циклус. Многумина веруваат дека батериите едноставно ќе завршат на депонија, но постојат строги закони кои ја забрануваат оваа практика. Батериите за електрични возила може да се користат дури и откако ќе им истече работниот век.

Многу компании ги демонтираат и ги користат како складирање на обновлива енергија. Добавувачите на батерии, исто така, се обврзани да ги собираат батериите бесплатно и да се грижат дека тие се правилно отстранети.

Полнењето на електричен автомобил трае предолго

Да, се разбира, кога ќе го споредите времето потребно за полнење гориво на автомобил кој се напојува од мотор со внатрешно согорување. Но, CarMoney тврди дека со неколку мали чекори можете да го планирате вашето полнење.

Полнете го автомобилот преку ноќ кога побарувачката е помала, што значи дека секогаш имате полна батерија кога заминувате, а тарифите се исто така пониски ноќе.
Полнењето од 20 минути на повеќето понови електрични возила треба да ве извози најмалку 150 километри.

Исто така, имајте на ум дека брзините на полнење се зголемија петпати во изминатите неколку години.

Паметното полнење е непотребно

Ако го полните вашиот електричен автомобил дома, секогаш ќе добиете пониска цена отколку на јавни места, освен ако не најдете бесплатна станица за полнење. Но, ако навистина сакате да заштедите дополнително, наполнете го автомобилот преку ноќ.

Најздравото нешто за батеријата е постојаното полнење, па искористете го секое застанување, доколку е можно, за да го наполните вашиот електричен автомобил и на тој начин секогаш да имате доволен досег, но и поздрава батерија.

Следете го 4NEWS.mk на друштвените мрежи Facebook | Twitter | Instagram, како и преку нашиот Viber чет.

ПРИКАЖИ ПОВЕЌЕ ВЕСТИ

spot_img

Најважното