Анализирајќи ги цените на хрватското крајбрежје, RTL го поставува прашањето дали Хрватска ќе остане достапна за мнозинството туристи или ќе стане дестинација резервирана за богатите. Значително поскапување има и на различни услуги, меѓу кои и ресторани и угостителски објекти.
Според RTL, може да се забележи дека трошоците во Хрватска значително се зголемени. Дури и за основни работи како топка сладолед, туристите сега мора длабоко да копаат во нивните џебови. Сепак, ова поскапување не е ограничено само на сладолед – значително се зголемија и цените на храната, пијалоците и оброците во рестораните, пишува германскиот портал.
Хрватска некогаш беше популарна по пристапните цени, привлекувајќи туристи од целиот свет. Сепак, ситуацијата се промени, а земјата стана едно од најбараните одморалишта. Сега прашање е дали тој тренд е одржлив со оглед на растечките цени, продолжуваат Германците. На пример, во Дубровник цената на топка сладолед достигна дури пет евра, додека во Ровињ плескавица чини 22 евра. Се наведува и примерот на Шибеник, каде што цената на Aperol Spritz за деца е 11 евра.
Статијата ги истражува причините за ова зголемување на цената. Еден од факторите е високата стапка на инфлација во Хрватска во споредба со другите земји од Европската унија. Исто така, се забележува дека се уште се чувствуваат последиците од пандемијата, а воведувањето на еврото на почетокот на годината дополнително влијаеше на корекција на цените.
Како заклучок, RTL пишува дека високите цени не се само во Германија и сугерира дека уживањето во омилените деликатеси како коктели или сладолед може да стане луксуз за многу туристи, без разлика на дестинацијата – било да е тоа во Германија, други земји или на одмор во Хрватска. .