И поранешната и сегашната дојдоа голи на Греми наградите: Зошто на Канје му се допаѓа кога се без облека?

Џулија Фокс и Бјанка Ценсори можеби немаат многу заедничко освен фактот дека и двете беа дел од животот на Канје Вест, но синоќешниот црвен килим на Греми покажа колку неговото влијание може да ја надмине должината на врската. И двете се појавија во провокативни, речиси идентични стајлинзи – проѕирни ткаенини, минимална облека и нагласена сексуалност како главна порака.

Џулија Фокс носеше преголема кожна јакна над проѕирен ансамбл со трикотажа. Одоздола видовме разголена долна облека – дел од нејзината модна естетика која провоцира и изненадува. Како што често се случува, Фокс дополнително го зачини изгледот со екстравагантни детали, вклучително и ракавици кои повеќе личеа на ракавици за чистење на домаќинството отколку на високомодно парче.

Бјанка Ценсори, пак, отиде чекор подалеку – нејзиниот проѕирен мини-невидлив фустан не вклучуваше долна облека, а сè нагласи со драматичен капут што подоцна го спушти, оставајќи малку на фантазијата.

Кање го сака ова и тоа го знаеме долго време

Ова не е првпат жени поврзани со Канје Вест да се појавуваат во провокативни изданија. Уште за време на врската со Ким Кардашијан беше јасно дека Вест сака да го обликува имиџот на своите партнери. Сепак, иако некогаш инсистираше на пософистициран, но сепак секси стил, а сега ги помести границите во насока на целосна голотија.

Неговата сегашна сопруга Бјанка често се гледа во минималистички, речиси непостоечки комбинации кои навестуваат повеќе од покривање. Вест, наводно, лично го стилизирал нејзиниот изглед синоќа, нарекувајќи ја „најубавата жена на светот“ во објава на социјалните мрежи.

Неговата опседнатост со голо тело не е нова – уште во 2008 година користеше слична визуелност во спотот за „Flashing Lights“, а минатата година на својот роденден послужи суши од телата на голи жени. Сега се чини дека естетиката на експлицитната сексуалност стана негов главен уметнички израз, во кој жените кои го опкружуваат ги играат улогите на неговите живи скулптури.

Јулија vs. Бјанка – кој подобро носи провокација?

Додека Џулија Фокс останува доследна на нејзиниот еклектичен и бунтовен моден израз, Бјанка Ценсори делува како огледало на визијата на Канје. Фокс има слобода во експериментирањето и модното изразување, додека Ценсори изгледа како негов личен проект – жена обликувана според неговите желби и уметничка визија.

Она што ги поврзува е идејата дека модата повеќе не е само мода – таа е средство за шок, провокација и внимание. Синоќа Џулија и Бјанка беа огледало една на друга, но во исто време и огледало на опсесијата на човекот кој ги поврзува.

Се чини дека Канје го користи стилот на своите партнери како начин да ја изрази сопствената визија, но и да го контролира наративот околу него. Без разлика дали се работи за Џулија Фокс или Бјанка, шаблонот е ист – жените во неговиот живот стануваат пешачки уметнички инсталации, визуелни манифести на неговата идеја за мода, провокација и моќ.

Неговите партнери не носат само облека, туку носат приказна за него. Кога се провокативно облечени (или речиси целосно голи) предизвикуваат реакции, создаваат скандали и го задржуваат вниманието на медиумите кон него. На овој начин Канје ги користи нивните тела како платно, додека нивните модни одлуки секогаш се во склад со неговиот настап.

Ова не е само прашање на естетика – ова е контрола. Да се ​​биде со Канје значи да се биде дел од неговиот концепт, неговиот уметнички израз и преку тоа покажува моќ, како над наративот, така и над личноста до него.

Канје Вест не избира случајно партнери кои ги поместуваат границите во облекувањето – тој преку нив гради свој наратив. Нивната облека (или недостаток од неа) не е само моден избор, туку дел од неговиот уметнички израз и начинот на кој тој комуницира со светот.

Но, додека нивните тела се трансформираат во платна на кои е исцртан неговиот естетски концепт, останува прашањето: каде завршува уметничкиот израз и каде започнува инструментот за манипулација? Дали оваа естетика е деконструкција на конзервативните норми или друга форма на доминација? Ако сето тоа е дел од неговиот план, дали овие жени навистина го обликуваат својот идентитет или стануваат дел од неговиот наратив, свесно или не?

Следете го 4NEWS.mk на друштвените мрежи Facebook | Twitter | Instagram, како и преку нашиот Viber чет.
spot_img

Најважното