Прескапа ли е Хрватска? „Кафето во Миконос е 4,50 евра и никој не се жали!“

Во Хрватска, во првите шест месеци од годинава, 6,7 милиони туристи ноќевале 27,3 милиони, што е за 16 или 10 отсто повеќе во однос на истиот период лани и четири отсто повеќе ноќевања во однос на првата половина од 2019 година, додека во јуни е за еден процент повеќе од минатата година и исто како и во јуни 2019 година, покажуваат податоците на Хрватскиот туристички одбор (ХТЗ). Кристјан Станичиќ, директорот на Хрватскиот туристички одбор, во редакцијата коментираше за добрата и успешна претсезона.

„Мислам дека никогаш не сме имале толку добра претсезона во историјата“, започна Станичиќ.

Сепак, и покрај добрите бројки, има критики за поскапувањето. „Кога зборуваме за поскапувања, секое поскапување мора да биде придружено со квалитет.

На прашањето дали е така во Хрватска, дали тоа следи по поскапувањето на квалитетот, Станичиќ одговара: „Најчесто да, но има поединечни случаи каде што тоа не е случај. Кога ја креваме цената, мора да инвестираме во квалитет. Секогаш апелираме дека гостинот мора да добие вредност за парите. Хрватска се уште има добар сооднос таму“.

„Анализите покажаа дека Хрватска е многу конкурентна и дека не заостануваме зад конкуренцијата. Шпигел во својата анализа наведува дека Шпанија е најскапа, а Хрватска е во ист опсег со Италија и Грција. Верувам дека и ова ќе биде дополнителен мотив за изборот на дестинации“, изјави Станичиќ.

Дали Хрватите можат да си дозволат летен одмор?

На социјалните мрежи се шират сметки од угостителски објекти со превисоки цени за кафе, сладолед и слично, а Станичиќ наведува дека треба да се води сметка за конкуренцијата.

„Денеска добив сметка од Миконос каде кафето е 4,50 евра и никој не се жали. Минатата недела разговарав со нашиот еминентен ресторан кој плати 9 евра за кафе во Венеција. Има различни ценовни опсези и во странство и во Хрватска, но цената ќе ја регулира пазарот. Но, треба да се даде вредност за парите. Кафето на Страдун во Дубровник не може да чини колку во некоја друга дестинација, но мора да се внимава цените да бидат конкурентни во однос на другите дестинации во Медитеранот“, истакна тој.

Со оглед на поскапувањето кое не следуваше по покачувањето на платите, се почесто се разговара дали домашните туристи можат да си дозволат летен одмор.

„Секако дека поскапеа, не само за сместување, туку и за превоз и слично, но таква е состојбата на глобално ниво. Цените пораснаа и во други земји. Но, Хрватска има доволно разновидна понуда што дури и локалното население може да го најде она што им одговара, а бројките покажуваат дека домашниот туризам расте“, заклучи Станичиќ.

Следете го 4NEWS.mk на друштвените мрежи Facebook | Twitter | Instagram, како и преку нашиот Viber чет.
spot_img

Најважното